|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Digre edderkopper
Glemte å svare på denne i sted. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
villende
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Digre edderkopperDa vi var i Sør-Amerika hadde de noen skikkelige store edderkopper. Mannen tissa nesten på en liten bebi-tarantella da vi var på en sparsertur.. Den var litt større enn de man ser i dyrebutikkene her i Norge. De største de hadde til salgs (utstoppet), var større enn et A4-ark. De sa et var ulovlig å ha med disse til Norge, men jeg hadde veldig lyst å kjøpe en slik innrammet en til guttungen. De er jo fine å.. på en ekkel grotesk måte.. Grøss, jeg HATER edderkopper!
|
|
|
#44 |
|
Så stor, den lille lykken
|
Det er helt normalt. Antagelig finnes det et eller annet sted i huset deres (krypkjeller, blindkjeller e.l) hvor det er litt høyere luftfuktighet enn i resten av huset. Der overvintrer de, og nå som det begynner å bli litt varmere, begynner de å røre litt på seg. Vi har noen sånne i vår blindkjeller, og det hender en gang i mellom at jeg treffer på en av dem andre steder i huset. Særlig om våren. Men jeg har aldri opplevd at det er flere av dem på en gang.
|
|
|
#45 |
|
villende
|
Det var det jeg trodde. Og jeg tror de kommer fra vaskerommet. Så jeg tror det er på tide med en liten fuktmåling, gitt. Badet ligger rett over, og jeg syns nemlig det lukter litt fuktig der. Skal ta en prat med mannen om problemet. Og la sofaboeren være, så kan han spise alle de andre. : praktisk: |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Ææææhhh!!!
|
|
|
|
#47 |
|
villende
|
Sv: Digre edderkopperNå jeg tenker over det så har vi et veldig varmt og fuktig vaskerom. Så det er kanskje ikke så rart hvis en stakkars liten edderkoppfamilie bestemte seg for å overvintre der inne: |
|
|
|
|
|
#48 |
|
villende
|
Sv: Digre edderkopperUsj. Nå orker jeg ikke å vente oppe på edderkoppfangeren min. Jeg får liste meg ut av stuen og håpe at den ikke tar meg når jeg går over gulvet. Hvis jeg forsvinner fra FP har dere altså forklaringen - jeg er blitt spist av et digert beist av en edderkopp. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Digre edderkopperVi (jeg!) fikk også føle dette kulturkræsjet da vi flyttet fra Oslo sentrum til utenfor ring 3. Hage my ass. Det var edderkopper digre som fjell, skrukketroll og saksedyr. Og alle skulle på død og liv inn. De sto praktisk talt og trippet på dørstokken om morningen. Uæh!
|
|
|
#51 |
|
Viser tenner
|
Nå får ikke jeg sove i natt!
|
|
|
#52 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
|
|
|
|
#53 |
|
villende
|
Hvis jeg ikke husker så alt for feil så bodde vel dere også i min nye bydel. Bydelen for de inneelskende småkrypene. (Jeg trodde insekter og slikt likte seg best ute, jeg...) |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Digre edderkopperMisteri: Ja, sånne dukker opp innimellom hos oss også. Mest nede i kjelleren, men en og annen oppdagelsesreisende kommer opp til 2 etasje.
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Digre edderkopperNå måtte jeg sjekke om du var spist opp av edderkopper i løpet av natten.
|
|
|
#56 |
|
villende
|
Sv: Digre edderkopperJeg lever fortsatt. Såvidt. |
|
|
|
|