Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Om det å bruke mye penger på reise

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-12, 20:44   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Om det å bruke mye penger på reise

Jeg er bare ti uker på vei, men er sykmeldt og har dermed god tid til å tenke. Om alt går vel så har jeg termin i begynnelsen av november. Jeg har alltid sagt at om vi skal ha et barn til så ønsker jeg å reise til bedre klima på vinteren for en periode. Det er siste gangen vi har mulighet med tanke på bruk av ferie på vinteren pga skolegang osv. På den andre siden så koster det en god del penger å reise bort en måned i februar og tenker veldig mye på om det er så lurt. Aller øverst på min ønskeliste står new zealand siden jeg har bodd der i to år og savner to gode venninner som bor der veldig. Det er en dritlang flytur og billettene for hele familien blir på ca 30 000. Og det er bare flybilletter. Regner med jeg kan få folk jeg kjenner til å ordne billig overnatting og vi trenger ikke leiebil hele tiden da. Det er et fint land å reise til med tanke på klima, sykehus, språk, bakterier og slikt.

På den andre siden så er det sikkert ikke så lenge bilen vår går i stykker og vi må ha ny bil. Kunne også tenkt med å pusse opp litt både her og på småbruket (hytta). Egentlig tusen andre ting å bruke penger på altså her. Om vi gjør en slik reise så forsvinner nok mye av sparekontoen vår.

Hva hadde dere villet valgt og hvorfor?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34.