Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Om det å bruke mye penger på reise

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-12, 17:45   #32
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om det å bruke mye penger på reise

Jeg synes flyturen er tung jeg altså selv når jeg reiser alene, men det går jo helt greit. Har jo flydd strekningen fire ganger t/r før så vet jo iallefall hvor slitsomt det er. Jeg synes ikke det er så dyrt land å feriere i egentlig. Billigere enn de aller fleste stedene jeg har reist i Europa. Men mye penger blir det jo uansett.Om vi drar dit så kommer vi ikke til å reise så mye rundt eller ha leiebil hele tiden. Kommer til å være mest i Auckland-området. Mest for å besøke venner, henge i parken/stranda, grille på sommerkveldene i februar....
Jeg har reist mye på begge øyene før og mannen har også vært på rundtur sammen med meg for noen år siden. Hva likte du best meisje?

vixen er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.