Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Crocs til barn - så ille som ryktet skal ha det til?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-12, 22:09   #11
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Crocs til barn - så ille som ryktet skal ha det til?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Nei, det skjønner jeg, sikkert lurt å droppe det. Men da hadde jeg nok ikke vurdert det i utgangspunktet heller, hvis det skulle blitt så ensidig bruk av fottøy at de måtte vært i bruk hele året rundt.

Nei, jeg er jo litt soft siden hun har så veldig lyst på, men nettopp derfor er det nok lurt å la være. Blir jo ikke noe gøy for henne om hun blir nektet å bruke dem når hun har lyst heller.

Jeg overdriver muligens litt på dette med sko-komfort for barn, så jeg tror faktisk ikke jeg har kjøpt noen skopar til henne som ikke har god støtte for foten. Sitter og ser på sandaler nå (derav Crocs-spørsmålet som dukket opp), og det blir nok disse eller noe liknende.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.