|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Crocs til barn - så ille som ryktet skal ha det til?
Nei, jeg er jo litt soft siden hun har så veldig lyst på, men nettopp derfor er det nok lurt å la være. Blir jo ikke noe gøy for henne om hun blir nektet å bruke dem når hun har lyst heller. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Crocs til barn - så ille som ryktet skal ha det til?Jeg skal love at jeg ikke hadde hatt tålmodighet til å hjelpe min fireåring på og av med "støttesandaler" hver gang han skal ut til trampolinen eller ut på terrassen. Jeg hadde min epoke med bare tyske dyre ergonimisk riktige støttesandaler til ungene, men jeg svelget mange av de kamelene. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nysgjerrig
Sv: Crocs til barn - så ille som ryktet skal ha det til?Min treåring kler på seg det meste av sko selv så det er heldig vis ikke noe problem. Det eneste hun ikke får til er knyting, så det unngår vi en stund til før det er på tide å lære. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Audacious
|
Sv: Crocs til barn - så ille som ryktet skal ha det til?Mine barn har Crocs, jeg tenker "alt med måte". De veksler mellom crocs med hælstropper, ordentlige sandaler, joggesko og gummistøvler. Jeg bruker mye crocs sjøl, støtdempinga er genial for rygg/bekken for meg.
|
|
|
#25 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Crocs til barn - så ille som ryktet skal ha det til?Jeg har vurdert Crocs som alternativ til tøfler til frøkna. Rosa og Hello Kitty eller Dora hadde kanskje fått henne til å bruke dem, og dersom de kunne forhindre knall og fall på glatt parkettgolv, er jeg fornøyd. Det er ikke mange ukene siden hun fikk blåveis etter å ha trynt i 200 km/t. Men kanskje Crocs er glatte?
|
|
|
#26 |
|
|
Har du en treåring som gidder å åpne lukkede sandaler for hver tur på trampoline, ut og inn osv. så har du en tålmodig unge. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Crocs til barn - så ille som ryktet skal ha det til?Mine barn får bruke crocs som innesko. Med lett hjerte. Jeg tror ikke en pøkk på at vanlig bruk kommer til å ødelegge føtter, rygg eller nakke. Jeg har trua på variasjon.
|
|
|
#28 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Mm. De fleste unger jeg ser med vanlige sandaler løper heller i sokker ute enn med sandaler/ sko. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Min eldste kunne bodd i gummistøvler om hun fikk lov.
|
|
|
#30 |
|
Nysgjerrig
Nja, jeg lar henne egentlig glatt løpe barbent til det bruket du beskriver, sandaler er tenkt til lengre utendørsopphold og på mer steinete underlag. Får se hvordan det blir i sommer, men hun vil egentlig ikke gå ut uten følge, så da blir det uansett ikke så mange korte turer. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Crocs til barn - så ille som ryktet skal ha det til?90% av barna på 5-åringen min si avdeling i barnehagen bruker Crocs som innesko.
|
|
|
#32 |
|
By the Sea
|
Sv: Crocs til barn - så ille som ryktet skal ha det til?Jaja, gutta mine elsket sine Crocs, så de fikk kose seg med dem før verden fant ut at det var farlig.
|
|
|
#33 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Crocs til barn - så ille som ryktet skal ha det til?Jeg synes crocs er supre som innesko eller hive-på-i-full-fart-sko. I barnehagen synes jeg det er viktig at de kan slippe av skoene når de skal sitte på huk og på knærne og sånn - det er jo pyton å ha sko med hælkappe nÅr man skal leke. Og jeg tror ikke friske barneføtter trenger så himla mye støtte, jeg er barbeinttilhenger på min hals. Kjøp crocs til henne du, fakse. Det er jo du som bestemmer hva hun skal ha på når dere skal gå tur. Og kjøper du crocs kan pøbelprinsessen sende fine dekorfigurer til dem som vesla di kommer til å digge vilt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Glamorøs
|
Nei, de sitter ikke bra da heller, med mindre man har ekstremt bred fot. Sønnen min har crocs for bruk i bassengdusjen, og foten slingrer like mye inni der selv om det er en stropp over hælen.
|
|
|
#35 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Crocs til barn - så ille som ryktet skal ha det til?Vi bruker crocs stort sett i syden, ut-og inn om sommeren. Vet ikke hvor sunt det er å gå med de hele dagen....
|
|
|
#36 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
#37 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Crocs til barn - så ille som ryktet skal ha det til?Guttungen bruker crocks som innesko på skolen, og jeg bruker det på jobben. Fungerer veldig greit til vårt bruk, men er ikke noe å labbe rundt i terreng, eller løpe, med.
|
|
|
#38 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Crocs til barn - så ille som ryktet skal ha det til?Jeg og barna bruker crocs i hagen og på stranda. Enkelt å hive på i farten, skylle og tørke, og ikke så verst å gå med. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nysgjerrig
Jeg er enig med deg i at barbeint er best, det er jo det vi er laget for, så det må jo være det ultimate. Nå om dagen ligger det et par "gymsokker" i barnehagen. Til tross for Helo Kitty på dem bli rde aldri brukt, og jeg ser at mange av ungene der løper i sokkene/strømpebuksen akkurat som henne. Eller barbent om de er i det hjørnet. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Crocs til barn - så ille som ryktet skal ha det til?Storebror har crocs inne - lillebror får helt hetta om han får på seg crocs. Han har litt hypermobile ledd og opplever sikkert skoene som lite støttende, rett og slett.
|
![]() |
|
|