Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Drømmefamiliebil?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-12, 15:12   #11
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drømmefamiliebil?

Er nok ikke så høyt som 200 gram. Tror det er rett under 160. Dagens 2.0TDI-140 er vel på rundt 140. Dette kan man sjekke ved å slenge inn registreringsnummeret på Mekonomen.no for å få ut data om bilen. Evt. har jo forhandleren denne infoen.

Element er vel at de nye 2.0TDI-motoren med Common Rail kom vel i 2009 om jeg ikke husker feil. Denne motoren er bl.a. mer stillegående og noe mindre vibrasjoner.

Man må se alt utstyr opp i mot prisen, og om det er forhandler eller privat - og evt. merkeforhandler og hvilke garantier man får. 324K høres vel ikke usannsynlig ut for en Highline eller Exclusive med 2.0TDI-140, DSG, Xenon, skinn, 7 seter etc. (ikke at jeg vet hvilket utstyr det her var snakk om, så vanskelig å si...). Men den er fire år, så det er snart tid for å bytte dekkene, så kanskje får man 10k i ekstra utgifter der osv.

Men ja, synes det hørtes dyrt ut, uten at jeg har sjekket prisene.

Hvilket tilbud kan de gi på en ny Touran 1.6TDI med det utstyret deres ønsker?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.