Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor bo i London?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-12, 13:21   #1
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Hvor bo i London?

Mannen og jeg skal til London til høsten. Mannen har vært der flere ganger på guttetur de siste årene og har da bodd på St Giles Hotel. Ser det er rimelig og ligger sentralt, men det så rimelig trist ut på bildene synes jeg.
Jeg har ikke vært i London på mange år og husker ærlig talt ikke hvor jeg bodde da.

Uansett, hovedmålet med turen er shopping og god mat. Men man trenger kanskje ikke å bo i nærheten av Oxford street av den grunn?
Om noen har et tips om hotell som ligger andre steder i byen, men der det likevel er gode shoppingmuligheter (så kan vi heller ta tuben inn til Oxford street), så kom gjerne med dem.

Pris er ikke sånn supernøye, men akter ikke å betale 12.000 for fire netter (slik jeg ser mange hotell tar).

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:58.