Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Artikkel om gjenglemte barn i bil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-12, 15:46   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bil

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Tallulah: Du skriver at kanskje hadde du vært i stand til å glemme barnet hvis du hadde fem stykker å ta vare på, ergo har du ikke fem barn. Vel, jeg tror nok at det kan være en samling av andre faktorer som du derimot ikke har kontroll på, som hvis de inntraff, gjerne samtidig, også ville kunne sette deg ute av spill. Deg, meg eller hvemsomhelst. Selv om noen nok er langt mer utsatt enn andre.

Selvfølgelig kan en meteor kræsje ned på parkeringsplassen samtidig som sjefen ringer og sier at jeg har fått sparken og hva har du. Men det er svært lite sannsynlig. Så lite sannsynlig at jeg velger å si at det aldri kommer til å skje. Derfor kan jeg være så skråsikker på at jeg ikke glemmer barnet i bilen. Jeg er ikke særlig vimete, jeg har velutviklet katastrofefantasi når det kommer til barnet mitt og er generelt en litt forsiktig person som lager ganske mange sikkerhetsnett. Så selv om du tydeligvis syns det er teit av meg å si det, så fortsetter jeg altså å påstå at dette aldri kunne skjedd meg. Det er selvfølgelig ikke det samme som at jeg aldri gjør dumme ting. Det er sikker andre ting jeg gjør som andre aldri ville gjort.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.