Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Syden og bikini

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-12, 16:28   #21
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Syden og bikini

Jeg må innrømme at jeg føler meg mest komfortabel i badedrakt etter tre svangerskap. Så passer jeg heller på at de er badedrakter som gjør puppene mine fine.

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Nå kom jeg på venninnen min som var på et eller annet gresk hotell med bare nyrike og korpulente russere som gikk i speedo hele døgnet. Veldig hyggelig med all-inclusive-måltider i selskap av mange, mange middeladrende menn med stor mage og speedo.

Kjenner jeg er glad for at pådet all inclusive hotellet vi bodde var det påbudt med bukser for mennene under middagen. Jeg så heller ikke noen i kun badetøy under lunsj eller middag.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.