Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-12, 12:14   #9
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: Hull i ørene hos barn - igjen

Jeg tror vel de fleste foreldre ikke reflekterer så mye over det, og så er det dette med at "alle" andre har hull, og man følger bare strømmen.

Mine to eldste er 10 og 12 og har ikke hull enda. De er bortimot de eneste på trinnet som ikke har hull. Jeg tror jeg har sagt at de skal få hull når de er 16 år (jeg ble litt usikker nå, men jeg tror ikke det var 14 jeg sa). Og argumentet mitt er rett og slett at seriøse piercingstudio har 16 års grense, samt dette med allergi etc. De godtar dette, selv om de av og til nevner at de har lyst på og at det er lenge å vente. Det at de aller fleste andre har hull ser ikke ut til å plage dem nevneverdig, selv om de nevner det innimellom. Eldste sa nettopp: "Vi er to på trinnet som ikke har hull, jeg vil men får ikke, hun andre får men vil ikke."

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21.