Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommeren 2013

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-12, 23:38   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommeren 2013

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

De dro en uke etter skoleslutt og hadde ikke mer enn maks 30. Som regel lå det på 28 C og litt vind. Lurer på om det var Fig Tree Bay der var, men der er jeg på tynn is.

Spent på hvordan mine takler varmen, ja, spesielt yngste. Kan hende at bare jeg og eldste reiser og plasserer yngste hos besteforeldre, men litt trist det og. Samtidig så er mormor alt for ham og han liker best det kjente.

Ja, tidlig i skoleferien er det ikke så intenst varmt. Jeg kommer ikke på at det er et alternativ, for vi har alltdi reist i juli/august.

Vi har reist en del til syden med barna, og både gubben og jeg er vokst opp med sydenturer. Vi storkoser oss på sånne ferier, og skulle gjerne reist mye oftere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.