Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-12, 21:57   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?

Eller: kan jeg kreve noe.

Jeg kjøpte høstsko til lillebror på tirsdag. Ponny sympatex til nesten 600 kroner.
Jeg fikk hjelp i butikken. Jeg sa jeg trodde at gutten skulle ha str 27 - og sa også dette til dama. Det var hun som prøvde skoen på lillebror. Altså - tok ut sålen og målte foten hans med denne. Det så ut som om skoen passet helt fint - jeg spurte om vi burde prøve 28 også, men hun mente at det ville bli for stort og at han fint ville få plass til et par sokker i disse skoene også. - Vel, jeg kjøpte skoene.
Da vi kom ibarnehagen på onsdag sa lillebror "de er litt trange" - men jeg antok at han hadde manglende begrepsforståelse og brydde meg ikke mer enn som så...
vel, Lillebror sa det samme idag og jeg tok derfor og målte foten hans med innersålen - og det viser seg at skoene er helt på grensa for hva som passer. Det er så utrolig kjipt.
Jeg ringte til butikken og fikk høre at hun som hjalp meg var butikksjefen - nice.....Jeg kunne komme på mandag når hun er på jobb igjen.

Jeg innrømmer at jeg som kunde kanskje bør ta ansvar for dette selv - men jeg har vitterlig handlet i god tro....Er det noe å gå til butikken med - eller må jeg bare bite det i meg og irritere meg grønn?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.