Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lusevarsel - igjen!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-12, 23:45   #14
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lusevarsel - igjen!

Jentene hadde lus for halvannet år siden, ikke hatt det siden, heldigvis.
Hvor det kom fra vet jeg ikke, ingen i kretsen vår hadde. Og bhg kunne ikke bry seg mindre.

Nå derimot henger det lusevarsel i bhg, vet om flere barn som nylig har hatt lus.
Usikker når det gjelder skolen. Eldste liker ikke gå med hår i strikk, så hun får nok om det er.
Sjekker nok ikke ungene så ofte som jeg bør, men en gang i mnd/annenhver mnd ca blir det.
I vinterferien fikk vi brev fra skolen der vi måtte skrive under at vi har sjekket barnet.

Jeg tenker nå litt stakkars HS, dersom det er hun som skal lusesjekke alle 350 elevene på skolen. Skjønner litt at de vrir seg unna den. Jeg syns det er slitsomt nok å sjekke de tre jeg har.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.