Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem kjøper barnejakker til kr 1800?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-12, 14:38   #11
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem kjøper barnejakker til kr 1800?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg tror ikke ei dunjakke til 300 gjør samme nytten som ei til 1800, men at forskjellene mellom ei jakke til 1800 og en til 6000 er marginale.

De dunjakkene jeg har kjøpt til 3-400 har vært til 40-50% avslag, og de har gjort nytten i fjorårets vestlandsvinter, og kommer forhåpentligvis til å gjøre samme nytten i år (har ingen skader eller slitasjer). Så det går absolutt an, men er enig i at det skal holde hardt at varer med standard utsalgspris i den prisklassen er av like god kvalitet som de litt dyrere.

Jeg kjøper gjerne Reimadresser og annet kjent merketøy som jeg vet er kjent for god kvalitet, men da handler jeg nesten bare på tilbud. Rett og slett fordi vi ikke har råd til 3 dresser à 1500 kroner (Lillebror kan nok ikke arve neste sesong da han er nokså høy i forhold til tvillingene).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.