Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-12, 23:03   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva, når, hvor og hvordan shopper du klær?

Jeg synes det er litt vrient med klær for tiden. Jeg synes jeg stadig vekk kjøper ting som enten holder seg elendig i vask eller over tid. Jeg kjøper ofte ting på Zara f.eks., billig, men kvaliteten er deretter og jeg bør kanskje slutte med det. Men så irriterer jeg meg over å kjøpe dyrere plagg også, når de ofte heller ikke er så holdbare.

Eksempler på bomkjøp: jeg kjøpte meg et par FCUK jeans til rundt 1200 kr som satt perfekt da jeg kjøpte den i slutten av august og nå er de skikkelig slafsete og stygge. Og jeg har en Boden-kjole som egentlig er helt nydelig (tror det er flere som har den, langermet, tror da det er ull), men som blir krøllete og rar i vask (kald ullvugge), og ull kan vel ikke strykes, dessuten er den veldig elektrisk. Lammeullsgensere (-cardigans) fra Benetton er jo fine, men de mister jo fort formen og blir nuppete de også.

Det går så mye penger ut av vinduet, derfor trenger jeg inspirasjon. Hvor ofte kjøper du klær, hvor kjøper du, hvor dyre, stryker du alle klær, kjøper du mest i utlandet eller Norge, hva gjør du for å ta vare på klærne dine? Enlighten me, før jeg havner på et eller annet tv-program som helt håpløs.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.