Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pakke til klassekalender

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-12, 22:10   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pakke til klassekalender

Er ikke det en dårlig greie? Jeg trodde ikke noen gjorde sånt jeg. Blir det ikke også fort kjipe greier rundt "den pakka var dårlig" og slikt? Jeg så de gjorde det i Julekongen, og tenkte at ingen gjør sånn på ordentlig.

Hos storebror har de et samarbeid med et barnehjem i Afrika (via en av de ansatte, hvis søster jobber tett med barnehjemmet), og de trekker ut et barn hver dag som får med en lapp hjem om at de skal gis en jobb som de skal få betalt for og så skal pengene være med tilbake på skolen i lukket konvolutt uten navn. Eksempel på jobb er å gå ut med søpla og få 5 kroner.
Jeg synes det var et greit opplegg.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.