Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor tar det så lang tid å slette en bruker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-12, 22:53   #22
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor tar det så lang tid å slette en bruker?

Jeg tenker at det er trist at en bruker med 18000 innlegg velger å bli slettet og ønsker å bli slettet helt.
Jeg aner ikke noe om omstendighetene , men jeg tenker at med mine pjunie 3000 har jeg brukt mye tid her inne og det skal en del til for at jeg skulle ønske å slette brukeren min som jeg føler er en del av meg og tenker at da må det være ordentlig vondt for en med 18000!

Jeg tenker også at om man har kommet i en situasjon der man ønsker å slette innleggene sine kan det hende at det handler om ting i rl , og at det kanskje kan gå ut over viktige ting om uvedkommende kan søke og finne innleggene.

Jeg håper at det er en slags panikk knapp i vbulletin som gjør at det er mulig å slette en bruker asap om det er nødvendig og jeg regner med og tror /håper at admin ville gjort det om en bruker hadde kommet med en henvendelse i forbindelse med det...

Vil igjen understreke at denne spesifike situasjonen har jeg null peiling på annet en at jeg synes det er trist og ikke morsomt at vi mister en bruker som har gitt så mye av seg selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.