Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor tar det så lang tid å slette en bruker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-12, 22:50   #81
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor tar det så lang tid å slette en bruker?

Mitt var best, Miromurr.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 22:53   #82
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenker at det er trist at en bruker med 18000 innlegg velger å bli slettet og ønsker å bli slettet helt.
Jeg aner ikke noe om omstendighetene , men jeg tenker at med mine pjunie 3000 har jeg brukt mye tid her inne og det skal en del til for at jeg skulle ønske å slette brukeren min som jeg føler er en del av meg og tenker at da må det være ordentlig vondt for en med 18000!

Jeg tenker også at om man har kommet i en situasjon der man ønsker å slette innleggene sine kan det hende at det handler om ting i rl , og at det kanskje kan gå ut over viktige ting om uvedkommende kan søke og finne innleggene.

Jeg håper at det er en slags panikk knapp i vbulletin som gjør at det er mulig å slette en bruker asap om det er nødvendig og jeg regner med og tror /håper at admin ville gjort det om en bruker hadde kommet med en henvendelse i forbindelse med det...

Vil igjen understreke at denne spesifike situasjonen har jeg null peiling på annet en at jeg synes det er trist og ikke morsomt at vi mister en bruker som har gitt så mye av seg selv.

Gammel 08-12-12, 22:54   #83
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Limericteknisksett var ditt utvilsomt best 007, men innholdsmessig gikk mitt ditt en høy gang.

Gammel 08-12-12, 22:55   #84
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Limericteknisksett var ditt utvilsomt best 007, men innholdsmessig gikk mitt ditt en høy gang.

Ikke enig.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 22:57   #85
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ikke enig.

Nei, der hadde jeg vel ikke akkurat forventet.

Gammel 08-12-12, 22:59   #86
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Kanskje det var en juleprikk?

Jeg juleprikker alle som er innom tråden!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 23:19   #87
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Men er det ikke noe med at når en bruker blir slettet, så slettes også alle trådene vedkommende har startet? Og når det er snakk om en bruker med 18.000 innlegg, så er det vel snakk om en del som blir borte? :har egentlig ikke peiling, bare later som:

Neida, det å slette bruker er en ting, og så kan man hake av for å slette alle innlegg brukeren har skrevet.

http://www.vbulletin.org/forum/showt...t=delete+posts

http://www.vbulletin.org/forum/showt...t=delete+posts

Sist redigert av Interference : 08-12-12 kl 23:59. Årsak: lenker istedenfor å forklare, enklere det. :)
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 23:24   #88
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så er det noe som går skeis, og så er vi uten FP.

Jeg har sittet oppe flere netter nå pga. "små, enkle databasejobber som bare tar 5 minutt".
Det går sjelden slik ...

Gammel 08-12-12, 23:27   #89
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

*driver forum og måtte kræsjkurses i div ting etter gigakræsj der jeg stolte for mye på noen andre*
Og der HP var så snill å prøve å hjelpe meg å redde stumpene selv om det var for sent.

Gammel 08-12-12, 23:27   #90
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er slik man lærer seg å ta backup, Ru, neste gang

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 23:30   #91
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det er slik man lærer seg å ta backup, Ru, neste gang

Hadde det bare vært så lett. Det er mye man kan gjøre som ingen backup på jord kan fikse.

Det viktigste jeg har lært, og jeg jobber mye med denslags, er at det er sjeldent så enkelt som man skulle tro.

Gammel 08-12-12, 23:31   #92
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enkelte: Jobber du med it eller? I de fleste systemer er det veldig unaturlig å skrive sql statementer rett i basen. (kjenner at fagnerden i meg har lyst til å komme med mange, lange utredninger her. Men er på telefon så jeg får i det minste spare tiradene til i morgen )

Gammel 08-12-12, 23:31   #93
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Siden man må ha ting man uttaler seg om som fagfelt så sletter jeg det jeg har skrevet som jeg tenkte kanskje kunne være til hjelp. Beklager!

Sist redigert av Interference : 08-12-12 kl 23:46. Årsak: *
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 23:33   #94
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Jeg jobber med systemer som er way beyond leking direkte i databasen.
Det er ikke noe man bare gjør.

Jeg trodde ikke dette var ditt fagfelt, enkelte?

Gammel 08-12-12, 23:34   #95
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Og så er det noe som går skeis, og så er vi uten FP.

Jeg har sittet oppe flere netter nå pga. "små, enkle databasejobber som bare tar 5 minutt".
Det går sjelden slik ...

Det er sjelden det går slik ja, har en mann som mang en gang har sittet langt over de 5 minuttene det liksom tar.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 23:38   #96
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Jeg fatter ikke at det er så viktig å være så himla sarkastiske overfor de som har tatt sitt valg i forhold til dette forumet. Det stilles et helt greit sprøsmål, det svares og hi er ferdig med det. Så skal det harselerer på andres vegne, jeg hadde ikke blitt veldig glad for å bli behandlet på den måten, og jeg tviler på at andre hadde blitt det.

Mulig jeg blir mer sår på sånt, enn andre, men den totale mangelen på respekt for andres valg er ikke noen direkte videreføring av den FP-ånden alle skryter så veldig av.

Jeg har respekt for andres valg når det gjelder hvor de vil tilbringe nettiden sin, men jeg får mindre og mindre respekt for voksne damer og menn som lager høylydte avskjedstråder og deretter, når de ikke umiddelbart blir slettet, lager nok en tråd om at de vil bli slettet-nå!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 23:39   #97
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg jobber med systemer som er way beyond leking direkte i databasen.
Det er ikke noe man bare gjør.

Jeg trodde ikke dette var ditt fagfelt, enkelte?

Jeg har som sagt måttet lære etter at forumet mitt hadde en storkræsj.
Jeg har fått god hjelp og god opplæring.
Jeg visste ikke at man måtte ha noe som fagfelt for å ha lov til å uttale seg?

Gammel 08-12-12, 23:40   #98
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har respekt for andres valg når det gjelder hvor de vil tilbringe nettiden sin, men jeg får mindre og mindre respekt for voksne damer og menn som lager høylydte avskjedstråder og deretter, når de ikke umiddelbart blir slettet, lager nok en tråd om at de vil bli slettet-nå!

Nå har vel ikke sjuggerpløm vært så veldig høylydt all den tid hun kun skrev hovedinnlegget i avskjedstråden sin og hovedinnlegget i denne tråden da, det er snakk om 2 innlegg lsm

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 23:42   #99
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Kjenner jeg får litt lærerfølelsen i meg her jeg.
"Husjhusj, ut i friminuttet nå små barn. Ingenting å se her."

Gammel 08-12-12, 23:47   #100
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Nå har vel ikke sjuggerpløm vært så veldig høylydt all den tid hun kun skrev hovedinnlegget i avskjedstråden sin og hovedinnlegget i denne tråden da, det er snakk om 2 innlegg lsm

Nei, kanskje ikke, men jeg tenkte forsåvidt også på alle de andre dramaqueensene og kingsene som har forlatt åstedet de siste månedene.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.