Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sydenferie alene med to små?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-13, 12:51   #1
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sydenferie alene med to små?

Ja, går det? Vi er blitt invitert av min søsters x til og feriere på samme sted som dem i sommer. De skal til Bulgaria, nærmere bestemt Albena. Ikke et reisemål jeg ville valgt selv og vi har bestilt tur til Berlin i april og har brukt opp en god del av feriebudsjettet på det og har dermed ikke råd til å dra alle sammen.

Så funderer jeg på å dra med våre to yngste og være i en uke. Det er ikke det at Bulgaria frister så mye, men at vi får en mulighet til å være sammen med min nevø som vi aldri ser og ungene får være litt sammen. Det hadde vært så fint om vi kunne fått noen fine minner sammen. Det er overkommelige priser, det skal de ha, men klarer jeg å reise fra Hammerfest, ned til Bulgaria med vogn og pickpack og være der med to små på henholdsvis 10 mnd og nesten tre år i en uke uten å risikere liv og helse?

Har noen gjort noe lignende og kan dele erfaringer?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.