Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sydenferie alene med to små?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-13, 14:45   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sydenferie alene med to små?

Sånn uten så mye resorterfaring, så synes jeg problemet for meg med å reise alene dit er

A) flyplassen. Den er bitteliten, og vi ventet sikkert en time på bagasjen midt på natten. Jeg hadde mer enn nok med å ta meg av ett sutrete barn da, og orge min koffert og ett barn.

B) bassengene er fulle og uoversiktlige, og du kan regne med at de sure kjerringene som ikke vil ha barneskrål og sprut likevel kaprer stolene ved barnebassenget. Det var nok av stoler, men ikke der.

Oppsiden er at det er helt, helt trygt der, det er jo lala-land.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.