Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Flere hull i øret

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-13, 13:49   #11
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Flere hull i øret

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Det ble kanskje litt svart-hvitt og spørre om det var fint eller harry, vi kan godt ha noen nyanser imellom her! Og vi snakker ikke om en stor og liten øredobb, papegøye i det ene eller Uno-klær assa!

Jeg har enkle små sølvringer i mine to øverste hull og ellers alltid like øredobber i de to andre hullene. Det er ikke umulig at jeg hadde et par assymmetriske øredobber på åttitallet, men da dreiv man jo med slikt. Det er ikke måte hva jeg puttet i øra på den tiden - min far mente jeg så ut som et juletre (jeg tror faktisk jeg puttet noe juletrepynt i øret en gang ). Looken min var imidlertid langt fra "gøy på håret" men svartkledd og pønkete.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.