|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere hull i øret
|
|
|
#22 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Flere hull i øretJeg var vill&gal i min ungdom, og har 6 hull i det ene øret og 4 i det andre. I min ungdom fikk min indre skjære blomstre for fullt. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Flere hull i øret
Samme her. Men så liker ikke jeg piercinger heller, i hvert fall ikke i ansiktet. Grøss. Jeg har jo en tatovering da, og tatoveringer er det jo mange som synes er harry. Smak og behag.
|
|
|
#24 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Flere hull i øretJeg har et hull i det ene øret og to i det andre, men bruker sjelden det øverste.
|
|
|
#25 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere hull i øretJeg har to hull i hvert øre,og synes ikke det er harry,men jeg bruker sjelden øredobber,for jeg sliter veldig med å finne noen jeg tåler. De gangene jeg bruker øredobber,har jeg gjerne små kuler eller lignende. Jeg liker ikke noe som henger, føler at de faller ut hele tiden. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Flere hull i øretJeg har to hull i hvert øre, men bruker som regel bare det nederste. Har jeg noe i begge blir det enkle dobber som matcher. F.eks perler, med større perle i det nederste hullet.
|
|
|
|
#27 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Flere hull i øretJeg har hatt opptil 5 hull i det ene øret, men har stort sett kun brukt 3 av de senere år.
|
|
|
#28 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Flere hull i øretDa jeg var litt yngre hadde jeg ni i det ene øret og tre i det andre. Nå har tre av hullene grodd. Jeg hadde i mange år ingenting i ørene, men nå har jeg øredobber i det nederste huller. Jeg har ønsket meg samme øredobber, men i en str mindre for å ha i hull nr to på begge sider.
|
|
|
#29 |
|
Trøtt
|
Sv: Flere hull i øretSom en del andre her var jeg også litt vill og gal i min ungdom og hadde øret fullt av hull & øredobber, selvfølgelig tatt med synål som vi svidde med lighter på tuppen.
|
|
|
#30 |
|
Audacious
|
Sv: Flere hull i øretJeg har tre i det ene øret, og bare ett i det andre. I de to øverste har jeg enkle sølvringer. (Egentlig har jeg fem i det ene, men de øverste har jeg ikke brukt på mange år.) Jeg synes det er fint, men aner ikke hvorfor jeg en gang fikk det for meg at jeg ville ha mange hull bare i det ene øret, for jeg er ellers ganske symmetrisk av meg.
|
|
|
#31 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Flere hull i øretJeg har vel to-tre i det ene øret, men bruker bare ett av dem nå. :ikke vill&gal lenger: |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Flere hull i øretJeg har fire i det ene øret og ett i det andre. Bruker små sølvringer i alle hullene (etter at jeg la de små gullkulene en Lur Plass da jeg skulle på sykehuset og presse ut lillesøster). Om jeg skal pynte meg hender det at jeg smeller til med fin-øredobber i de nederste hulleme (mao en finting i hvert øre). Jeg har også hull i nesen. Jeg syns det er fint, men det er ikke alle som passer det. Innbiller meg jo selvfølgelig at jeg passer det selv da.
|
|
|
#35 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Flere hull i øretJeg har to hull i det ene øret, men synes egentlig ikke det er fint. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Møllspist
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
![]() |
Sv: Flere hull i øretSyns det er fint jeg, men så er jeg generelt begeistret for piercinger.
|
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere hull i øretJeg har tre hull i hvert øre, men de to øverste har så og si grodd igjen. Svigermor derimot har masse hull oppover ørene, og det verste er at hun faktisk kler det. Hun har også en piercing helt øverst i øret. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Flere hull i øretJeg har to hull i begge, men det er år og dag siden jeg brukte de øverste. Det er vondt å få inn øredobb der nå, for hullene er litt trange, og jeg må påregne noen dager med bankende og verkende ører, noe jeg ikke gidder. Slik jeg har håret mitt nå, så er det ingen som ser at jeg har noe i der uansett. Med mindre jeg graver frem 80 tallets papegøyer og digre fjær da
|
|
|
#39 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere hull i øretJeg har to hull i hver øre hvor av det øverste settet ble laget med knappenål, kork og isbit. Det gikk selvfølgelig verk i de og modern var fly forbannet, men hullene er der ennå og jeg bruker øredobber i de hver dag. Jeg har også ett hull øverst i øret, men det synes nesten ikke og ikke merker jeg noe til det heller. Men det er nå der.
|
|
|
#40 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Flere hull i øretJeg synes ikke det er spesielt pent nei.
|
![]() |
|
|