Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Flere hull i øret

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-13, 13:49   #21
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Flere hull i øret

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Det ble kanskje litt svart-hvitt og spørre om det var fint eller harry, vi kan godt ha noen nyanser imellom her! Og vi snakker ikke om en stor og liten øredobb, papegøye i det ene eller Uno-klær assa!

Jeg har enkle små sølvringer i mine to øverste hull og ellers alltid like øredobber i de to andre hullene. Det er ikke umulig at jeg hadde et par assymmetriske øredobber på åttitallet, men da dreiv man jo med slikt. Det er ikke måte hva jeg puttet i øra på den tiden - min far mente jeg så ut som et juletre (jeg tror faktisk jeg puttet noe juletrepynt i øret en gang ). Looken min var imidlertid langt fra "gøy på håret" men svartkledd og pønkete.

Gammel 14-01-13, 14:18   #22
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var vill&gal i min ungdom, og har 6 hull i det ene øret og 4 i det andre. I min ungdom fikk min indre skjære blomstre for fullt.

Eldre som jeg har blitt holder jeg min indre skjære godt innestengt, så jeg har en liten øredobb øverst i det øverste hullet på den ene siden, og små allianseøredobber i øreflippen.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 14:21   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg synes det ikke er pent - selv med enkle øredobber Som Nenne skriver - less is more. Synes det blir uproposjonalt med øret også - lite øre, masse stæsj.

Samme her. Men så liker ikke jeg piercinger heller, i hvert fall ikke i ansiktet. Grøss. Jeg har jo en tatovering da, og tatoveringer er det jo mange som synes er harry. Smak og behag.

Gammel 14-01-13, 16:29   #24
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et hull i det ene øret og to i det andre, men bruker sjelden det øverste.
Det øverste er tatt med stor synål på jentedoen på ungdomsskolen( i 8.klasse).

Gammel 14-01-13, 16:46   #25
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg har to hull i hvert øre,og synes ikke det er harry,men jeg bruker sjelden øredobber,for jeg sliter veldig med å finne noen jeg tåler. De gangene jeg bruker øredobber,har jeg gjerne små kuler eller lignende. Jeg liker ikke noe som henger, føler at de faller ut hele tiden.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 16:50   #26
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har to hull i hvert øre, men bruker som regel bare det nederste. Har jeg noe i begge blir det enkle dobber som matcher. F.eks perler, med større perle i det nederste hullet.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 16:59   #27
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hatt opptil 5 hull i det ene øret, men har stort sett kun brukt 3 av de senere år.
Jeg har et sett diamantøredobber som brukes når hullene er i drift, de er så bittesmå at jeg ikke syns de gjør seg i de nederste.

Men, jeg bruker ikke ørepynt på jobb og glemmer stort sett å ta på meg når jeg kommer hjem, så i praksis bruker jeg ingenting.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 17:34   #28
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Da jeg var litt yngre hadde jeg ni i det ene øret og tre i det andre. Nå har tre av hullene grodd. Jeg hadde i mange år ingenting i ørene, men nå har jeg øredobber i det nederste huller. Jeg har ønsket meg samme øredobber, men i en str mindre for å ha i hull nr to på begge sider.

Gammel 14-01-13, 17:38   #29
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Som en del andre her var jeg også litt vill og gal i min ungdom og hadde øret fullt av hull & øredobber, selvfølgelig tatt med synål som vi svidde med lighter på tuppen. Nå er det kunn det nederste hullet som brukes, og da med en enkel gullring eller en diamantstud til daglig, men gjerne med store svarovskikrystaller til fest. :konservativ voksen:

Gammel 14-01-13, 18:02   #30
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tre i det ene øret, og bare ett i det andre. I de to øverste har jeg enkle sølvringer. (Egentlig har jeg fem i det ene, men de øverste har jeg ikke brukt på mange år.) Jeg synes det er fint, men aner ikke hvorfor jeg en gang fikk det for meg at jeg ville ha mange hull bare i det ene øret, for jeg er ellers ganske symmetrisk av meg.

Gammel 14-01-13, 18:34   #31
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vel to-tre i det ene øret, men bruker bare ett av dem nå. :ikke vill&gal lenger:
Har ikke tenkt over at det skal være spesielt harry å ha flere enn ett.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 18:39   #32
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fire i det ene øret og ett i det andre. Bruker små sølvringer i alle hullene (etter at jeg la de små gullkulene en Lur Plass da jeg skulle på sykehuset og presse ut lillesøster). Om jeg skal pynte meg hender det at jeg smeller til med fin-øredobber i de nederste hulleme (mao en finting i hvert øre). Jeg har også hull i nesen. Jeg syns det er fint, men det er ikke alle som passer det. Innbiller meg jo selvfølgelig at jeg passer det selv da.

Gammel 15-01-13, 21:44   #33
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det gjør du, Fluke.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 21:52   #34
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg liker det ikke. Less is more.

Helt enig!

Gammel 15-01-13, 21:57   #35
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har to hull i det ene øret, men synes egentlig ikke det er fint. Så jrg bruker bare de to "vanlige".

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 22:25   #36
TwinFusion
Møllspist

TwinFusion sin avatar

Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
TwinFusion er litt kul
Standard

Syns det er fint jeg, men så er jeg generelt begeistret for piercinger. Har bare ett hull i hvert øre selv da. Har vurdert å ta flere i ørene, men det har liksom aldri blitt noe av, og nå tror jeg ikke jeg gidder. Har jo tross alt septum piercing og bridge piercing. Det holder det.

Gammel 19-01-13, 01:41   #37
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg har tre hull i hvert øre, men de to øverste har så og si grodd igjen. Svigermor derimot har masse hull oppover ørene, og det verste er at hun faktisk kler det. Hun har også en piercing helt øverst i øret.
Så det er pent på de som har den type stil, mens på andre er det penest med en enkel øredobb.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 01:52   #38
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg har to hull i begge, men det er år og dag siden jeg brukte de øverste. Det er vondt å få inn øredobb der nå, for hullene er litt trange, og jeg må påregne noen dager med bankende og verkende ører, noe jeg ikke gidder. Slik jeg har håret mitt nå, så er det ingen som ser at jeg har noe i der uansett. Med mindre jeg graver frem 80 tallets papegøyer og digre fjær da

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 02:02   #39
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har to hull i hver øre hvor av det øverste settet ble laget med knappenål, kork og isbit. Det gikk selvfølgelig verk i de og modern var fly forbannet, men hullene er der ennå og jeg bruker øredobber i de hver dag. Jeg har også ett hull øverst i øret, men det synes nesten ikke og ikke merker jeg noe til det heller. Men det er nå der.

Jeg har egentlig ikke tenkt på at antall hull i ørene kan være harry, men nei, det er ikke antall hull i ørene som gjør en person harry.

Gammel 19-01-13, 02:09   #40
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke det er spesielt pent nei.
Men jeg anser piercinger for utenom de to standardhullene i øreflippen som rimelig harry, uten at jeg lar meg hisse opp av fordommer ovenfor folk med slike av den grunn

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.