|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Flere hull i øretJeg ser at mange har to-tre hull (eller flere) i ene øret og et enkelt i det andre. Hva synes dere, harry eller fint? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Flere hull i øretFint. Som regel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Flere hull i øretJeg syns det er fint på andre, men på meg selv blir jeg aldri komfortabel med å bruke annet enn de nederste hullene. Jeg har da to hull i hvert øre og har knapt brukt de øverste hullene.
![]() |
#7 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Flere hull i øretJeg har hatt opptil 5 i hvert øre, men har nå landet på 3 i hvert. Der har jeg nå "bling"-dobber (uekte diamanter fra Glitter). Jeg er en sånn som perforerer meg titt og ofte, så jeg synes jo dette ser bra ut. Bare vær obs på at det gjør vondere jo høyere du kommer opp og at det er lett å få betennelse siden man gjerne sover på øret.
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Flere hull i øretKommer an på hvem som bruker det. Jeg synes at mange ikke kommer unna med det og jeg altså. Det er ikke på nivå med at jeg reagerer når ejg ser at folk har det heller altså.
![]() |
#10 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Flere hull i øretIkke harry, selvfølgelig, siden jeg har det selv. Jeg bruker nå tre i det ene og et i det andre. Opprinnelig hadde jeg fem i det ene, men med årene har jeg latt de to øverste gro igjen. (I tillegg hadde jeg hull i nesa, men det sluttet jeg å bruke for en ti års tid siden). Jeg tok alle hullene på meg selv på det glade åttitall med spiss, tjukk nål og isbit.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Flere hull i øretJeg har to hull i hvert øre, men bruker som regel bare en øredobb pr øre. Det hender jeg slår ut håret og bruker alle fire hullene. (Hull nr to på begge ørene blir vonde og verker litt hvis jeg bruker det for mye. Så det utgår av seg selv.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Flere hull i øretDe jeg har sett med det synes jeg har vært fine, men de har ikke hatt noe annet enn enkel pynt i hullene. Jeg lander vel fortsatt på at jeg ikke kommer til å kle det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Flere hull i øretJeg synes det ikke er pent - selv med enkle øredobber
![]() |
![]() |
#15 |
I farta ...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere hull i øretHmmm, jeg har aldri tenkt på at det skulle være harry å ha flere hull i det ene øret enn i det andre, sånn per definisjon. Jeg må innrømme at jeg ikke er særlig begeistret for den varianten med én lang/stor øredobb på den ene siden og små på den andre. Det blir liksom litt mye "SV-dame i flagrende og fargerike UNO-gevanter" for meg :fordomsfull: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
I farta ...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere hull i øretJeg tror forresten ikke jeg har byttet ørepynt en eneste gang de siste to årene |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Flere hull i øretDet ble kanskje litt svart-hvitt og spørre om det var fint eller harry, vi kan godt ha noen nyanser imellom her! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
På vei
![]() Sv: Flere hull i øretIkke harry, men ikke pent heller. Less is more. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |