Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Flere hull i øret

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-13, 12:23   #1
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flere hull i øret

Jeg ser at mange har to-tre hull (eller flere) i ene øret og et enkelt i det andre. Hva synes dere, harry eller fint?

Jeg spør fordi jeg ikke blir helt enig med meg selv, har ikke tenkt å ta flere, men ser det er endel på min alder som har en slik kombo.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 12:23   #2
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere hull i øret

Selvfølgelig er det fint!

Gammel 14-01-13, 12:24   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker det. Men ikke hvis man har sånn 80-tallslook i stilen ellers.

Gammel 14-01-13, 12:25   #4
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har 3 i hvert øre og synes det er fint. Bruker kun små dobler i gull.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 12:25   #5
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Fint. Som regel.

Sist jeg hadde med mini til frisøren så jeg noe som var fint, frisøren hadde fire-fem hull i ørene, og så hadde hun helt like øredobber (helt enkle dråpeformede studs) i alle, men i stigende størrelse. Det var skikkelig kult.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 12:26   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er fint på andre, men på meg selv blir jeg aldri komfortabel med å bruke annet enn de nederste hullene. Jeg har da to hull i hvert øre og har knapt brukt de øverste hullene.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 12:26   #7
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har hatt opptil 5 i hvert øre, men har nå landet på 3 i hvert. Der har jeg nå "bling"-dobber (uekte diamanter fra Glitter). Jeg er en sånn som perforerer meg titt og ofte, så jeg synes jo dette ser bra ut. Bare vær obs på at det gjør vondere jo høyere du kommer opp og at det er lett å få betennelse siden man gjerne sover på øret.

Gammel 14-01-13, 12:27   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer an på hvem som bruker det. Jeg synes at mange ikke kommer unna med det og jeg altså. Det er ikke på nivå med at jeg reagerer når ejg ser at folk har det heller altså.

Har man like mange hull i hvert øre, kan det være kult. Men den usymmetrien blir litt "festlig på håret" og bronsjeøredobb i det ene øret for meg.

Gammel 14-01-13, 12:27   #9
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker det ikke. Less is more.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 12:29   #10
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke harry, selvfølgelig, siden jeg har det selv. Jeg bruker nå tre i det ene og et i det andre. Opprinnelig hadde jeg fem i det ene, men med årene har jeg latt de to øverste gro igjen. (I tillegg hadde jeg hull i nesa, men det sluttet jeg å bruke for en ti års tid siden). Jeg tok alle hullene på meg selv på det glade åttitall med spiss, tjukk nål og isbit.

Gammel 14-01-13, 12:29   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har to hull i hvert øre, men bruker som regel bare en øredobb pr øre. Det hender jeg slår ut håret og bruker alle fire hullene. (Hull nr to på begge ørene blir vonde og verker litt hvis jeg bruker det for mye. Så det utgår av seg selv.)

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 12:30   #12
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De jeg har sett med det synes jeg har vært fine, men de har ikke hatt noe annet enn enkel pynt i hullene. Jeg lander vel fortsatt på at jeg ikke kommer til å kle det.

Gammel 14-01-13, 12:33   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker det ikke. Eneste er hvis man er litt alternativ i stilen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 12:34   #14
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det ikke er pent - selv med enkle øredobber Som Nenne skriver - less is more. Synes det blir uproposjonalt med øret også - lite øre, masse stæsj.

Gammel 14-01-13, 12:34   #15
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmmm, jeg har aldri tenkt på at det skulle være harry å ha flere hull i det ene øret enn i det andre, sånn per definisjon. Jeg må innrømme at jeg ikke er særlig begeistret for den varianten med én lang/stor øredobb på den ene siden og små på den andre. Det blir liksom litt mye "SV-dame i flagrende og fargerike UNO-gevanter" for meg :fordomsfull:

Selv har jeg tre hull i det ene øret og ett i det andre. Jeg har to små gulløreringer på hver sin side og så har jeg to små gullkuler over i det ene. Jeg anser ikke meg selv som harry, men jeg kan jo ha misset noe

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 12:36   #16
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror forresten ikke jeg har byttet ørepynt en eneste gang de siste to årene

Gammel 14-01-13, 12:37   #17
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Det ble kanskje litt svart-hvitt og spørre om det var fint eller harry, vi kan godt ha noen nyanser imellom her! Og vi snakker ikke om en stor og liten øredobb, papegøye i det ene eller Uno-klær assa!

Gammel 14-01-13, 12:39   #18
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Ikke harry, men ikke pent heller. Less is more.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 12:39   #19
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Standard

Papegøye med fjær

Gammel 14-01-13, 12:45   #20
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuddelu, her.

Papegøye med fjær

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.