Sv: Hva slags vårdress?
Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.
Jeg sverger til PoP og har gjort det de siste årene . Jeg synes det er virkelig gode dresser, både i vinter- og vår/høst-varianter. God passform, god kvalitet, gode detaljer. Jeg er imponert over dresser som kan arves av tre-fire unger i den verste slitealderen og fremdeles ha liv igjen.
Mens jeg kjøpte en POP dress til Knerten i en "lille-søster-kan-arve"-vennlig farge. Som hun ikke kan arve, da den er utslitt, slitt hull på. At strikken under foten ble slitt av fort var ikke uventet, reflex-gummi-strikk ble satt på, men dressen er rett og slett oppbrukt.
Jeg aner ikke hva han skal få til våren. Men det aaaaaaaner meg at jeg plutselig muligens kan komme på noe Mikro han trenge likevel, jeg har nettopp sagt til mamma at "nei, hun har alt hun trenger og i flere størrelser fremover" og det stemmer at vi har arvet vinterdress i minst to størrelser til, men vårdress tror jeg ikke hun har i arveposene!
Knerten har nå egentlig slitt ut de fleste vår/høstdressene sine han da, enten de har vært fra reima eller pop, så jeg vet ikke hva jeg skal satse på til noen av dem.