Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken størrelse til vinteren igjen tro?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-13, 23:10   #1
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken størrelse til vinteren igjen tro?

Vi er superfornøyde med reimatec og vil veldig gjerne kjøpe det igjen til neste sesong, utnytte salget som er nå.

Snuppa bruker i år 86 i babymodellen - de synes jeg er veldig store i størrelsen. Hun bruker altså 86 og den virker passe til henne enda hun nå er 90 cm og rundt 12,8kg. Kan hun kanskje passe broren sin, babymodell, i 92 til vinteren igjen tror dere? Eller skal jeg gå for 98 kanskje?

Klumpen bruker 92 nå, også det babymodellen, og den er akkurat passe, verken mer eller mindre. Han er nå 96cm og nærmere 16kg. Det er vel ikke noe poeng i å "bare" gå for 98 til ham til vinteren igjen(babymodellen som jeg synes er stor i størrelsen)? Har skjønt at veldig mange synes de "vanlige" dressene er mer normale i størrelsen. Kanskje 104 for ham da?

Hva tror dere?
Sliter med å finne noen jeg i tillegg synes er fine; det er så kjekt om de kan matche litt på noe - de arver/vi kjøper brukt det meste av vanlige klær ellers så det er sjeldent de har matchende av noe annet. I år har de helt like, så mulig jeg må se helt bort i fra det om kanskje Snuppa kan bruke hans til vinteren igjen. Er vanskelig dette. Vintersko bomma jeg på så jeg skal ikke kjøpe de på salg iallfall...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.