|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken størrelse til vinteren igjen tro?Vi er superfornøyde med reimatec og vil veldig gjerne kjøpe det igjen til neste sesong, utnytte salget som er nå.
|
|
|
#2 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken størrelse til vinteren igjen tro?Jenta mi er omtrent like stor som minste din, men hun har 92 i år. Tror ikke den holder neste sesong (iallefall ikke hele sesongen), så har kjøpt inn 98. Jeg ville altså kjøpt 98 og 104. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Hvilken størrelse til vinteren igjen tro?Hvis du kjøper en i str 98 og en i 104 som begge er rimelig unisex har du hele arverekka og får brukt dem i serie.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvilken størrelse til vinteren igjen tro?
Sånn tenker jeg også. Kanskje du finner noe i rød, brunt eller blått. De fargene går til begge kjønn.
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Hvilken størrelse til vinteren igjen tro?Plutten har brukt ticketdress i str 98 to år på rad. I fjor var den litt stor, men det gikk fint. I år er den passe. Jeg håper å gjenta suksessen, så jeg har kjøpt 110 til neste vinter.
|
|
|
#6 |
|
Sv: Hvilken størrelse til vinteren igjen tro?Min hadde Isbjørn i 104 fjor og bruker den i år også, passer greit. Har også en brukt Isbjørn i 110 som han også bruker. Til neste vinter har jeg kjøpt en brukt Isbjørn i 116 her inne og regner også med å bruke den i 110.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken størrelse til vinteren igjen tro?Knerten min bruker str 98 denne vinteren, jeg målte vinterdressene i str.104 og 110 opp mot hverandre og det er jammen ikke store forskjellen i rygglengde. En liten forskjell i armer og ben.
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Sv: Hvilken størrelse til vinteren igjen tro?Jenta mi er like høy som gutten din, litt tynnere, men det har jo ikke noe å si ift vinterdress. Hun har brukt 98 i hele sesongen i år, brukte 86 ifjor. 98 har vært romslig, hun kunne hatt 92, men det har ikke vært noe problem med 98. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken størrelse til vinteren igjen tro?Minsten har plass i sin Reimatec i 86 ut denne vinteren, og skal ha 92 neste vinter. Mine har aldri hoppet over en størrelse i yttertøy, og jeg liker ikke yttertøy med for mye vokseplass.
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: Hvilken størrelse til vinteren igjen tro?
Det er jeg enig med deg i, særlig ikke når de er såpass små. De skal kunne bevege seg greit uten masse ekstra stoff tenker jeg.
|
|
|
#12 |
|
Sv: Hvilken størrelse til vinteren igjen tro?Eldste har jo også alltid hoppet over en str, yngste ikke. Yngste sin i 110 trodde jeg han ville drukne i, men med strikk i livet som jeg snører godt så sitter den egentlig bedre enn den i 104. Det kommer sikkert veldig an på barna også.
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvilken størrelse til vinteren igjen tro?Mine har aldri hoppet over størrelser i vintertøy (eller annet tøy). |
|
|
|
![]() |
|
|