Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Prisnivå i Stavanger vs. Oslo?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-13, 22:38   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prisnivå i Stavanger vs. Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Flere og flere selskaper i oljesektoren flytter eller vurderer flytting, og jeg tror ikke mange vurderer å etablere eg i byen om de ikke må. At man også har utviklet en "hjem halv fire og til lunsj på fredager"-kultur i mange bedrifter gjør også sitt til at flere vurderer å reise til byer med en litt annen stå-på-kultur.

Ja, nå flytter jo Fredriksen Seadrill til London, men det er vel flere grunner til det, da. Kan hende andre velger å ikke etablere seg her, men jeg tviler litt på det da. Det er nå Stavanger som er Norges oljehovedstad selv om andre byer følger etter.

Til lunsj fredag er det nå ikke. Det er merkbart tommere i parkeringsgarasjen allerede onsdag ettermiddag og torsdag faktisk. Har også hørt at endel pendler til Stavanger fra Sørlandsbyene og har hjemmekontor et par dager. Da får man helt andre boligpriser.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.