Sv: Hvorfor boikotter dere ikke Nestlé?
Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.
Det er det sikkert men med en pode som var umoden da han ble født++ så var ikke amming det som var tingen å styre med, at ei på sykehuset mener at mme ikke er bra for barna irriterer meg. Å for min del er det viktigere at barnet får i seg mat gitt. Om det er mm eller mme spiller ingen rolle. Du får si hva du vil, jeg synes uansett ikke det er rett å la en nyfødt ligge å hyle fordi han ikke får i seg nok mat.
Enig med deg, Chablis! Nokså lik erfaring med eldste. Slet med ammingen, melken kom aldri skikkelig i gang og så ble jeg dødssyk etter ks og antibiotika jeg ikke tålte. Hun fikk til slutt mme, men skulle hatt det mye før. Hun var stor da hun ble født og "trengte" nok mye mer enn det hun fikk den første uken.
Men, jeg er selvsagt ikke enig med Lucifine!
Med yngste følte jeg sykehuset hadde endret seg endel. En av sykepleierne på barsel fortalte selv at hun hadde flaskebarn siden hun ikke fikk til ammingen. Jeg slet skikkelig med ham også, fikk ikke lagt til skikkelig, ikke var han så interessert heller. Han gikk selvsagt ned i vekt, mer en 10%, så jeg krevde til slutt at han fikk mme på sykehuset. Han ble delammet og fikk mme deretter.