Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

[spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-13, 23:43   #16
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg vet ikke helt. Utad er jeg nok som regel ganske 'pyntet', og går ofte i kjole, nylonstrømpebukser og pumps på jobb. Jeg bruker sminke og kan godt krølle håret. Jeg bruker også bukser, og de er smale nede og som regel mørke. Jeg liker sort veldig godt, men bruker også hvitt, rosa, vinrødt, marineblått og litt annet. Men en rendyrket klesstil, nei det vil jeg ikke si at jeg har. Men det som er 'hverdags' for meg, kan gjerne bikke over mot 'finkledt' for andre. Grensen min er litt annerledes. Jeg følger ikke noen spesiell mote egentlig, men velger det jeg mener passer meg, og liker det 'feminine' - uten at det blir søtt og nusselig.

Hva jeg går i privat/når jeg har fri/er hjemme, er derimot veldig annerledes. Da er det mer laidback, og mer kosete/sportslig. Men gjerne i fine farger. Liker farger!

Denne kan jeg signere synes jeg.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40.