|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?Jeg vet ikke helt. Utad er jeg nok som regel ganske 'pyntet', og går ofte i kjole, nylonstrømpebukser og pumps på jobb. Jeg bruker sminke og kan godt krølle håret. Jeg bruker også bukser, og de er smale nede og som regel mørke. Jeg liker sort veldig godt, men bruker også hvitt, rosa, vinrødt, marineblått og litt annet. Men en rendyrket klesstil, nei det vil jeg ikke si at jeg har. Men det som er 'hverdags' for meg, kan gjerne bikke over mot 'finkledt' for andre. Grensen min er litt annerledes. Jeg følger ikke noen spesiell mote egentlig, men velger det jeg mener passer meg, og liker det 'feminine' - uten at det blir søtt og nusselig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?
Dette gjelder nok for meg også, ja.
Det er ikke jeg - jeg liker ikke å bruke sportslige klær, men har et par-tre kosekjoler (som selvsagt brukes med matchende strømpebukser og genser under
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja jeg husker tråden der du fortalte om at du pyntet deg før du dro på føden, mens jeg dro i vinterkåpe og flanelsnattbukse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() |
![]() |
#5 |
Retromum
|
Det samme gjelder for meg, jeg går relativt pyntet på jobb men skifter til kose/joggedress med det samme jeg kommer hjem.
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?Nei, det har jeg ikke. Jeg er nok litt 'boring' eller sikkert kjerring også. Noe preget av at jeg er et par størrelser for stor, så det går mer på - hva passer enn på hva som er kult/min stil osv.
![]() |
#7 |
Weeeee
|
![]() Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?Nei, jeg er helt ute å kjører etter to fødsler og en kropp som har forandret seg.
![]() |
#8 |
Kidding, right?
|
Denne kan jeg signere synes jeg.
![]() |
![]() |
|
|