Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-13, 15:45   #19
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jepp, du snakket jo så varmt om stedet Jeg synes nettsidene til Star Tour er ganske så dårlige (ift Ving), og finner ikke så mye info om restauranter ellers på hotellet. Hvordan er det med det? Er det flere? Hvordan er menyene der? Er det barnebuffét på hotellets restauranter? Jeg tror kanskje halvpensjon er det mest aktuelle om vi velger noe slikt. Synes det er greit å spise lunch på rommet, slappe av i kjørligere omgivelser. Men er mellommåltider, drikke, is etc inkludert når man har halvpensjon eller er det kun ved AI?

Det er kun med AI, men klart, man kan jo kjøpe drikke i butikken og ha på rommet, man må ikke handle i baren. Jeg har ikke vært på det hotellet der så jeg vet ikke hvordan det er med andre restauranter der egentlig, men det bruker å være minst en til på tilsvarende hoteller.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.