Sv: All Inclusive eller ikke når man reiser med små barn?
Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.
All Inclusive lønner seg på Kypros, det er dyrt med mat der. Dessuten er jo Nausicaa kjent for sin fantastiske mat, så der hadde jeg hvertfall valgt det!
Vi reiste til Kypros på bare halvpensjon nå sist, og vi reiser ikke uten All I. mer så lenge ungene er så små. På hotellet var middagen ganske sent, mens med All I. starter den ofte klokka 18, som sikkert passer bra om dere har små barn.
Så bra du valgte Nausicaa - vi skal også prøve å få en tur dit i løpet av året. I love it!
Jepp, du snakket jo så varmt om stedet Jeg synes nettsidene til Star Tour er ganske så dårlige (ift Ving), og finner ikke så mye info om restauranter ellers på hotellet. Hvordan er det med det? Er det flere? Hvordan er menyene der? Er det barnebuffét på hotellets restauranter? Jeg tror kanskje halvpensjon er det mest aktuelle om vi velger noe slikt. Synes det er greit å spise lunch på rommet, slappe av i kjørligere omgivelser. Men er mellommåltider, drikke, is etc inkludert når man har halvpensjon eller er det kun ved AI?