Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)
Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.
Jeg synes forøvrig nesten synd på disse utleiegrunderne. De tenkte nok det var lurt, men det er det jo ikke. Og det kommer ikke til å gå.
Jeg tenker som så at de som tror det er så enkelt å starte ett firma som de har gjort. Vel ja da legger du opp til å gå på en kjempeblemme.
Jeg vil tro at pengene som er investert her vil gå tapt, så da får man jo håpe de har råd til å tape de pengene.
Det virker ikke for meg som det er gjort noe som helst resarch i forkant. Og da tenker ikke jeg at kun den barnehagen de jobber og får bearbeidet folkene er godt nok.
Hvor er markedsundersøkelsen for dette, hvor de har spurt flere og forskjellige folk rundtom i landet.
Se på den enkle undersøkelsen her i toppen som jeg lagde.
Den viser at jada, du vil få kanskje noen som gjør dette. Men når 98% eller hva det er her, glemte sjekke før jeg gikk inn på innlegg er negativ. Så forteller det meg at dette er en blemme de har gått på.
Jeg personlig ville ikke gått frem på måten de har gjort. Jeg ville heller ikke hatt en hjemmeside, hvor det knapt står noen ting egentlig. Som en påpekte her tidligere, burde det sått på hjemmesiden ang erstatning av ødelagt produkter osv.