Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg en bikini som er slik jeg mener?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-13, 01:28   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Hvor finner jeg en bikini som er slik jeg mener?

Årets bikinijakt er i gang, og jeg er like frustrert som i fjor. Jeg finner ikke noe som er slik jeg mener...

Jeg finner bikinibukser, men ikke overdeler.

Overdelen min skal først og fremst være "låst" mellom skålene. Altså ikke en slik som bare er tredd på snora rundt livet, og som jeg risikerer at skålene ligger bakpå ryggen om jeg skulle finne på å stupe i vannet.

Det skal heller ikke være et bredt parti mellom skålene. Ser mange er utsmykket med store ringer og jeg vet ikke hva der.

Det skal være lås bak på ryggen, altså ikke knyting. Og stroppen øverst skal gå rundt nakken.

Det kan godt være litt innlegg i skålene, men ikke på den måten at innleggene er større enn puppene mine.

Det må være litt støtte i den, slik at den holder to 43 år gamle pupper sånn noenlunde der de bør være, og jeg må kunne bøye meg fremover uten at nevnte pupper plutselig spretter ut. Det ER flaut. Har ennå friskt i minnet når jeg malte rekkverk på verandaen her i fjor... Jeg hang da over rekkverket og malte på utsiden, og merket plutselig at noe hadde skjedd... Rett mot naboen

Den skal også være ganske så enkel, uten rysjer og alskens dilldall som jeg ser overalt.

Ja, så skal den være litt moderne og fjong. Jeg er riktignok 43, men ikke helt gammel ennå...

Men hvor finner jeg dette, uten at det koster en formue?

Jeg har endevendt 3 kjøpesentre nå, uten hell, og jeg har lett på de nettbutikker jeg kan komme på.

Tips, anyone?

*desperat*

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.