Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg en bikini som er slik jeg mener?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-13, 01:28   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Hvor finner jeg en bikini som er slik jeg mener?

Årets bikinijakt er i gang, og jeg er like frustrert som i fjor. Jeg finner ikke noe som er slik jeg mener...

Jeg finner bikinibukser, men ikke overdeler.

Overdelen min skal først og fremst være "låst" mellom skålene. Altså ikke en slik som bare er tredd på snora rundt livet, og som jeg risikerer at skålene ligger bakpå ryggen om jeg skulle finne på å stupe i vannet.

Det skal heller ikke være et bredt parti mellom skålene. Ser mange er utsmykket med store ringer og jeg vet ikke hva der.

Det skal være lås bak på ryggen, altså ikke knyting. Og stroppen øverst skal gå rundt nakken.

Det kan godt være litt innlegg i skålene, men ikke på den måten at innleggene er større enn puppene mine.

Det må være litt støtte i den, slik at den holder to 43 år gamle pupper sånn noenlunde der de bør være, og jeg må kunne bøye meg fremover uten at nevnte pupper plutselig spretter ut. Det ER flaut. Har ennå friskt i minnet når jeg malte rekkverk på verandaen her i fjor... Jeg hang da over rekkverket og malte på utsiden, og merket plutselig at noe hadde skjedd... Rett mot naboen

Den skal også være ganske så enkel, uten rysjer og alskens dilldall som jeg ser overalt.

Ja, så skal den være litt moderne og fjong. Jeg er riktignok 43, men ikke helt gammel ennå...

Men hvor finner jeg dette, uten at det koster en formue?

Jeg har endevendt 3 kjøpesentre nå, uten hell, og jeg har lett på de nettbutikker jeg kan komme på.

Tips, anyone?

*desperat*

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-13, 07:26   #2
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg en bikini som er slik jeg mener?

Har du vært innom Reimers eller She?
http://sheundertoy.no/kontakt-info/

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-13, 07:29   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne var skikkelig lekker!

Gammel 23-05-13, 08:36   #4
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har en fra zoggs, zoggs.com og du beskriver ihvertfall overdelen der bra.

Kjøpte den i et badeanlegg. Tror du vil finne overdeler med litt bedre støtte og lås på ryggen i feks butikken i Pirbadet og på sportsbutikker.

Gammel 23-05-13, 08:46   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror mine Hummelbikintopper dekker kravene dine:

Gammel 23-05-13, 08:47   #6
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi, beklager digre bilder...

Gammel 23-05-13, 08:50   #7
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte også bikini på badeland i fjor (Sørlandsbadet, stod plutselig der og oppdaget at badetøyet lå hjemme ), husker ikke merket i farten, men det kan jeg sjekke når jeg kommer hjem. Den stemmer veldig med dine beskrivelser; halterneck, fast mellom puppene uten stort mellomrom, vatterte skåler, lås i ryggen. Sitter som et skudd.

Gammel 23-05-13, 08:51   #8
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

http://www.zoggs.com/swimwear/womens...ini-top-1.html

Har en lignende som denne. Og der faller de ikke ut, altså..

Gammel 23-05-13, 08:52   #9
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sjekk også ut Change.no, tror de har noen som dekker kravene dine. Toppene er i bh-str. så de sitter veldig godt på.
http://change.com/no/lingerie/badetoy.html#isPage=1

Gammel 23-05-13, 08:54   #10
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

http://www.zoggs.com/swimwear/womens...ini-top-1.html

Har en lignende som denne. Og der faller de ikke ut, altså..

Det er Zoggs jeg også har ja. Har samme modell som du viser frem, men rutete overdel.

Ellers har jeg bikinier fra Change, de sitter veldig godt de og, men der får du gjerne ikke halterneck hvis du skal ha en skikkelig god skål.

Gammel 23-05-13, 08:59   #11
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Det er Zoggs jeg også har ja. Har samme modell som du viser frem, men rutete overdel.

Samme som jeg har! Og den sitter på, selv om du tar ned halterneck-stroppene, slik at man unngår de teite skillene når man soler seg!

Gammel 23-05-13, 09:04   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Røverdatter har en bikinitråd her inne. Der er bl.a. en Esprit-overdel jeg kjøpte på Ellos, som muligens oppfyller kriteriene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-13, 10:49   #13
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Har du sett på figleaves? De har mye fint.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-13, 11:27   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

zalando har og endel bikinier som kan imøtekomme krav.
Denne modellen synes jeg var fin. (kanskje litt "barnslig" akkurat dette stoffet, men finnes også i andre farger, ser jeg)

Gammel 23-05-13, 12:54   #15
Linella
Erfaren

Linella sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Hos Change er det mang bikinitopper som i utgangspunktet har stropper over skuldrene, men som også kan brukes som halterneck ved å justere stroppene.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-13, 13:01   #16
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Her var det mange tips ja. Bra! Må se gjennom litt her i kveld.

Tusen takk så langt.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-13, 15:12   #17
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Den svarte halterneck-bikinien jeg la inn bilde av i den andre bikinitråden tror jeg kan passe dine krav altså, den var fra Change!

Her er bilde:

Gammel 30-05-13, 09:47   #18
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Mye fint med god passform her,
http://www.timarco.com/no/abecita

Gammel 30-05-13, 13:32   #19
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boden?

Gammel 30-05-13, 22:02   #20
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Jeg har samme kriterier, men jeg vil ikke ha pads inni/vattert.. (jeg har EN bikinioverdel jeg elsker, men har tatt det vatterte ut)
Noen som vet hva disse bikinioverdelene heter? Om de har noen navn.
Halterneck, hekter bak, ikke vattert, ikke tråd og kort mellom cupene.

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:58.