Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Si noe bra om Amsterdam!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-13, 11:10   #19
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Si noe bra om Amsterdam!

Vi gikk ut på kvelden og forvillet oss inn i en del av Red light district. Vi skvatt til da det plutselig stod ei jente i et vindu, og jeg møtte blikket hennes. Hun vek unna i samme sekund, og jeg ble så lei meg, for det var virkelig ikke meningen at jeg skulle vært der, og ville i alle fall ikke se.

Jeg synes det var helt for j**** trist, og så ned i bakken i et intenst forsøk å ikke møte blikkene til jentene i vinduet. Det er ikke en del av byen jeg synes mye om, det var folksomt og pene hus også i den retningen, så vi antok det var et greit sted på kveldstid, men så var det altså det berømte strøket. Uff, det er så fælt at noen må leve slik. Vi snudde og gikk tilbake der vi kom fra. Dette overrasket meg noe, og det faktum at det er coffe shops nær sagt over alt. Jeg trodde nemlig også det var samlet i et eget strøk. Jaja, kjerring på tur..

emm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.