Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ler du høyt av?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-13, 12:50   #11
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ler du høyt av?

Det er mye forskjellig jeg ler av. Team Antonsen, Ylvis, TKFN, Senkveld, Solsidan, TBBT osv osv. Jeg ler meg skakk av ironi og sarkasme som er treffende og velformulert. Jeg ler av autocorrect, jeg ler ofte av spalten "se hva vi fant på internet", jeg ler så tårene triller av morsomme reklamer. Tine sin "sulten" er den reklamen jeg virkelig lo godt til. Jeg ler generelt veldig mye, derimot ler jeg ikke av "Høy på pæra2 og lignende program, det synes jeg rett og slett ike er morsomt.

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har ikke så lett for å le sånn skikkelig ordentlig og høyt av ting på tv, det skal endel til. Men jeg ler høyt av The Fox (hver dag, ellevåringen klikker på meg). Lenge siden jeg har ledd så mye faktisk. Ellers lo jeg høyt og masse av Lillelørdag i sin tid, noe av Åpen Post, og iblant av Torsdag kveld fra Nydalen (for eksempel de sketsjene der de viser forskjellige skuespillerteknikker).

Filmen "Torsk på Tallinn" med Killinggänget er også en latterklassiker.

Killingegänget er mine all tilme favourits innen humorsjangern. Jeg er og glad i Lorrygjengen og da spsielt i Yrrol. (litt preget av oppveksten min i Sverige kanskje )

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.