|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Men så er vi jo søstre i ånden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Borte
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Jeg lo veldig mye av L av Erlend Loe.
![]() |
#66 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Jeg har forresten stor sans for ordspill også, jeg gliste godt av lenka til Pøbel. "So You Think You Can Dansk".
![]() |
![]() |
#67 |
Borte
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Åh, nå kom jeg på XL på radioen med Espen Thoresen på slutten av nittitallet. Jeg hørte alltid på det i bilen om kvelden når jeg var på vei hjem fra høyskolen. Da lo jeg mye. Da de ringte pentagon og sa at de satt fast på en doene. Og da de ringte WHO og utga seg for å være den sultne sønnen til Gro Harlem Bruntland. Og da Kristopher Schau skulle være flue. Og ikke minst da de sprengte en fryseboks med en død grevling i rett utenfor NRK. Og masse, masse annet. Hysterisk morsomt.
![]() |
#68 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Å ja. Det gikk på tv også. Og Kristopher Schau med "Hvordan har dyrene det, egentlig?" Da han skulle være en undulat og sto der og dyttet bort på et speil med nesen. Det er sånn at jeg enda ler, bare jeg tenker på det. Og det må da være nesten 20 år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Borte
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?
Neida, bare 15 år siden. Sååå gamle er vi da ikke. Tsk tsk.
![]() |
#71 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Team Antonsen som lager vafler! "Da har du fått med kiloen?" og Kristopher Schau som banker på mjølposen. (Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
#72 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Ja, Solsidan og Big Bang Theory er gøy.
![]() |
#73 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Ser jeg har en del humorfrender her.
![]() |
#74 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler høyt av Big bang. Og så lo jeg mye av Torsdag kveld i Nydalen i går. Jeg synes de som er med nå er morsommere enn de som har vært med tidligere. Jeg ler egentlig ganske ofte og høyt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler av mye jeg. BBT, Ylvis, Autocorrect og ikke minst Jeff Dunham. (Kilde: youtube.com) . Jeg gleder meg som en unge til å se han live her i byen.
![]() |
#76 |
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler ikke av så mye, men denne: http://anothernobodyslife.com/2012/10/05/dear-neighbor/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?
Ja! David Thorne er til å le seg ihjel av! Du har lest resten av bloggen hans ja?
![]() |
#78 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva ler du høyt av?Denne episoden av Top Gear lo jeg veldig av! (Kilde: youtube.com) Samme med Vietnam og USA-south state episoden.
![]() |
|
|