Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ler du høyt av?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-13, 15:06   #61
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ler du høyt av?

Men så er vi jo søstre i ånden.

Vi så forresten om igjen filmen High Fidelity for ikke så lenge siden. Og den er like bra ennå. Og får meg til å føle meg veldig gammel, for det er så tydelig at den er datert nå, og så er den min studietid på så mange måter.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 15:06   #62
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ler også høyt av bøkene om Elling.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 15:07   #63
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lo veldig mye av L av Erlend Loe.

Og så ler jeg selvsagt langt oftere av ting rundt meg RL enn av ting på TV/nettet. Jeg ser jo knapt på TV.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 15:08   #64
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og Ingrid Bjørnov. Jeg sitter her og hører på Herreavdelingen akkurat nå, og Ingrid er helt strålende.

Gammel 20-09-13, 15:10   #65
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erlend Loe og Ingrid Bjørnov har jeg aldri ledd et eneste lite le av.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 15:11   #66
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg har forresten stor sans for ordspill også, jeg gliste godt av lenka til Pøbel. "So You Think You Can Dansk". Den legges herved til i mappa over filmklipp til å krydre tørre undervisningstemaer med.

(Jeg lurer på hva jeg egentlig klarer å lære disse elevene mine. Jeg traff en tidligere elev i kassa i butikken her i sommer. "Matilda!! Husker du den vitsen du fortalte oss?! Den som du hørte av foreleseren din på Blindern, og så klarte du ikke slutte å le og han måtte vente til du var ferdig før han kunne fortsette? "

Jah. )

Gammel 20-09-13, 15:13   #67
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, nå kom jeg på XL på radioen med Espen Thoresen på slutten av nittitallet. Jeg hørte alltid på det i bilen om kvelden når jeg var på vei hjem fra høyskolen. Da lo jeg mye. Da de ringte pentagon og sa at de satt fast på en doene. Og da de ringte WHO og utga seg for å være den sultne sønnen til Gro Harlem Bruntland. Og da Kristopher Schau skulle være flue. Og ikke minst da de sprengte en fryseboks med en død grevling i rett utenfor NRK. Og masse, masse annet. Hysterisk morsomt.

Gammel 20-09-13, 15:17   #68
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Standard

Å ja. Det gikk på tv også. Og Kristopher Schau med "Hvordan har dyrene det, egentlig?" Da han skulle være en undulat og sto der og dyttet bort på et speil med nesen. Det er sånn at jeg enda ler, bare jeg tenker på det. Og det må da være nesten 20 år siden.

Gammel 20-09-13, 15:19   #69
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Å ja. Det gikk på tv også. Og Kristopher Schau med "Hvordan har dyrene det, egentlig?" Da han skulle være en undulat og sto der og dyttet bort på et speil med nesen. Det er sånn at jeg enda ler, bare jeg tenker på det. Og det må da være nesten 20 år siden.

Neida, bare 15 år siden. Sååå gamle er vi da ikke. Tsk tsk.

"Tranmarinerte knekkebrød med et strø av suketter" var også noe jeg aldri glemmer, men da lo jeg ikke. :kvalm:

Gammel 20-09-13, 15:19   #70
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Og radioresepsjonen! Gud som jeg ler noen ganger av Tore!

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 15:27   #71
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Team Antonsen som lager vafler! "Da har du fått med kiloen?" og Kristopher Schau som banker på mjølposen.

(Kilde: youtube.com)

Gammel 20-09-13, 15:56   #72
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Ja, Solsidan og Big Bang Theory er gøy.
Jeg liker forresten også Catherine Tate Show. Britene er gode på humor.

Gammel 20-09-13, 16:02   #73
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Ser jeg har en del humorfrender her.

Det er ikke mye jeg ler sånn slå-seg-på-låret-høyt av, men Graham Norton er en av de tingene. Sitter mutters alene i stua å ler så jeg griner stort sett hver gang. Britisk humor generelt er en hit hos meg, og var ledd meg gjennom en del klipp i denne tråden ja.

Ellers har jeg en mann som ler seg ihjel av folk som faller mens jeg selv synes det er hysterisk morsomt med folk som skvetter. Spesielt menn som hyler som kvinnfolk når de skvetter.

Synes også de autokorrektur-sidene er hysterisk morsomme. Og Raske menn.
Og så ler jeg av Maz Jobrani fra bl.a. The Axis of Evil Tour. Skal se om jeg finner en link.

Gammel 20-09-13, 16:23   #74
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ler høyt av Big bang. Og så lo jeg mye av Torsdag kveld i Nydalen i går. Jeg synes de som er med nå er morsommere enn de som har vært med tidligere. Jeg ler egentlig ganske ofte og høyt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 16:46   #75
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ler av mye jeg. BBT, Ylvis, Autocorrect og ikke minst Jeff Dunham.

(Kilde:

)
. Jeg gleder meg som en unge til å se han live her i byen.

Gammel 20-09-13, 16:48   #76
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ler ikke av så mye, men denne: http://anothernobodyslife.com/2012/10/05/dear-neighbor/

Ah.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 16:53   #77
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg ler ikke av så mye, men denne: http://anothernobodyslife.com/2012/10/05/dear-neighbor/

Ah.

Ja! David Thorne er til å le seg ihjel av! Du har lest resten av bloggen hans ja?

Særlig Overdue Account, Missing Missy og Please design a logo for me.

Gammel 20-09-13, 16:58   #78
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Denne episoden av Top Gear lo jeg veldig av!

Samme med Vietnam og USA-south state episoden.

Gammel 20-09-13, 17:03   #79
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ler av mye av det som er nevnt her. Eddie Izzard er stor favoritt. Og John Stewart.

Og så ler jeg meg ihjel av den der "nailed it"-greia.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 17:03   #80
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Atle Antonsen er genial. Jeg holdt på å daue av Etaten.

"Aaaaaall byy myyyseeeeeeeelf"

Å ja, Etaten er veldig morsomt!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.