|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvordan reagerer du? | |||
Jeg hiver meg ut i leken med liv og lyst og tar frem de morsomme løstennene mine fra vesken.
|
|
18 | 13,04% |
| Jeg deltar mens jeg rødmer litt beskjemmet over at jeg synes det er litt flaut og litt gøy. |
|
49 | 35,51% |
| Jeg deltar, synes det er pyton og skriver et ironisk innlegg om hendelsen forum dagen etterpå |
|
25 | 18,12% |
| Jeg setter meg i et hjørne og observerer de lekende med ironisk distanse. |
|
15 | 10,87% |
Jeg går hjem! Jeg liker ikke sånn!
|
|
4 | 2,90% |
| Jeg går på kjøkkenet og tar oppvasken. |
|
27 | 19,57% |
| Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Spinnoff: Skikk og bruk - selskapsleker, hva gjør du?Du er i selskap hvor det blir annonsert at det skal lekes en festlig selksapslek som medfører at du må være med på ting som å danse i ring, -ta på deg en morsom hatt, synge en sang hvor damer og herrer synger til hverandre eller man skal fylle ut med ord som rimer på titte og sånn, hvor man må brette servietten sin om til et morsomt gebiss eller liknende. Hvordan reagerer du?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|