Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor viktig er det for deg at barna dine ser og opplever Norge?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-13, 11:44   #19
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor viktig er det for deg at barna dine ser og opplever Norge?

Vi ferierer mye i Norge og koser oss med det. Vi prøver å unngå flyreiser av miljøgrunner, og da er det supert å kunne reise med tog eller bil i Norge (+ Sverige, Danmark, Tyskland).

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Denne kan jeg skrive under på. Det er opplevelsene i Norge vi verdsetter. Norge er faktisk et kult land, det er så mye spennende man kan gjøre. Det å gå fjellturer på Sunnmøre er noe ganske annet enn fjellheimen på Østlandet, men begge deler er veldig flott. Jeg liker at ungene får med seg dette og at de lærer seg å benytte seg av mulighetene der de er. Jeg tenker ikke over at vi skal besøke hele Norge, men jeg vil at de skal bli glad i bruke Norge.

Samme her. Og vi som har tilbrakt de siste 6-7 sommerferier i Norge (+ en liten svipptur til Sverige) har hatt det helt strålende.

Neste år har vi lyst til å dra nordover, og nå som barna har blitt større, er det overkommerlig med tog eller bil.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.