Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva gjør dere med hullete/flekkete klær?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-13, 15:52   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere med hullete/flekkete klær?

[quote=star;3854675]
Så hva gjør dere?
Her har vi veldig lite problemer med hullete og flekket klær. De sliter lite på klærne, mine to, selv om minsten sliter mer enn eldste. Klærne deres ser stort sett nye ut, selv når begge har brukt dem. Dermed vedgår jeg at de få hullete/flekket plaggene vi har gjerne blir kastet. Men jeg har lavere terskel for gjenbruk når det gjelder barnehage/ulltøy.

Og tenker dere ned på de som gjør annerledes enn dere?
Jeg tenker ingenting om det. Folk kan gjøre som de vil for meg.

Men hva gjør at man ikke syns noe om hullete/flekkete klær? Er det tanken på at man bare kan kjøpe nytt? At man selv er vant til at man kler seg pent? Redd for at andre skal synes noe om det?
Som sagt, så er vi lite plaget med flekkete/hullete klær her, så det er i grunn ikke noe problem. Og begge har mer klær enn de strengt tatt trenger, så sånn sett har jeg ikke noe grunn til å tviholde på klær som har gjort sin misjon. Minsten har en del ulltøy som virkelig har sett bedre dager, men det bryr jeg meg lite om. Dog hadde han nok ikke brukt det andre steder enn i barnehagen, men det er jo fordi vi også har nyere og penere ullplagg han kan bruke da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.