Norwegian
Hva syns dere egentlig om Norwegian? Personlig så syns jeg veldig synd på selskapet, og håper virkelig de får alt på track med sine nye fly snart! Og jeg skjønner jo at folk blir frustrerte når fly gang på gang blir forsinket, men likevel så syns jeg det blir for mye sutring og klaging.
Reiste selv med Norwegian til New York i høst. 2 timer forsinket bortover, men så en flott flight med nytt herlig fly. Tilbake ble det over 5 timer forsinkelse, men for kr 2000 tur/retur så er det vel ikke noen tragedie?! I tillegg sendte vi inn et skjema vedr forsinkelsen i etterkant, og fikk faktisk kr 1000 tilbake. Så reisen kom på 1000 kroner! Jeg er veldig fornøyd!
Når folk bestiller billett med Norwegian så tar de jo en sjanse i og med at de ikke har samarbeid med noen av de større flyselskapene. Og man betaler, ofte, mye mindre og i tillegg får man direktefly! Har man egentlig så mye å klage på?
Personlig kommer jeg til å fortsette å fly Norwegian. Ja, de er et billigselskap og man får det man betaler for. Samtidig får de meg fra A til B og det er jo det jeg ønsker!