|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() NorwegianHva syns dere egentlig om Norwegian? Personlig så syns jeg veldig synd på selskapet, og håper virkelig de får alt på track med sine nye fly snart! Og jeg skjønner jo at folk blir frustrerte når fly gang på gang blir forsinket, men likevel så syns jeg det blir for mye sutring og klaging.
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: NorwegianJeg har ikke reist så veldig mye med Norwegian, men har bare gode erfaringer. De gangene det har vært forsinkelser har det vært pga. av været som regel. Servicen er myyye bedre enn hos andre billigselskaper som Ryanair f.eks. Herregud så sure kabinbesetningen var der! Kommer ikke til å reise med de igjen.
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NorwegianJeg har alltid vært fornøyd med Norwegian, men jeg synes problemene med Dreamlinerne er intet mindre enn en skandale. Pinlig. Dessuten vet jeg ikke om jeg tør stole på denne flytypen. Hva når problemene først dukker opp i lufta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: NorwegianJeg reiser ofte med Norwegian når jeg skal reise i frobindelse med jobben. Da reiser jeg kun med hånbagasje, og da er Norwegian veldig kjekt.
![]() |
#6 |
geskjeftig
|
![]() Sv: NorwegianJeg syns Norwegian er veldig deilige å forholde seg til.
![]() |
#8 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: NorwegianVi fløy Dreamlineren i sommer, og vi elsket flyet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: NorwegianOg dremlineren er helt trygg? Jeg stolte på Norwegian, men vet ikke om jeg tør det nå lenger. Hva når første dreamliner går i bakken? Hilsen Flyskrekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NorwegianNorwegian er gull når alt funker. Spesielt når man skal fra A til B på en rute der de går direkte.
![]() |
#11 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: NorwegianJeg betaler heller mer og flyr andre selskap når jeg har anledning til det. Selv om jeg ikke har flyskrekk slik jeg hadde tidligere er jeg mer avslappet med en stab kabinansattte der mer en en ansatt har erfaring (norwegian bruker jo stort sett kun trainees og det synes jeg er ganske merkbart i forhold til f.eks SAS eller BA).
![]() |
#12 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: NorwegianHer vi bor har den lokale flyplassen flere direkteruter til utlandet med norwegian og da er det mer fristende enn å mellomlande andre steder for å komme seg til disse stedene. Jeg har hittil ikke hatt noen problemer og har vært fornøyd med service. Ellers sammenligner jeg priser og hvor praktiske avgangstidene er når jeg skal velge flyselskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Står på egne ben
![]() Sv: NorwegianVi har reist med dem hele familien, men bare inne Europa, og vi har vært veldig fornøyd. Så kommer garantert til å reise med dem igjen også. Jeg synes ikke det gjør noe at det koster ekstra for bagasjen, men det er i alle fall rimelig å kjøpe ekstra bagasje hos dem i forhold til andre selskaper som tar betalt for bagasje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Norwegian
Ein må ikkje betale ekstra for seter hos norwegian. Me har reist med dei mykje i Europa, og det har aldri vore forseinka.
![]() |
#15 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Norwegian
Innenlands må man det, i hvertfall. Jeg bestilte billetter i går og kunne reservere seter mot et tillegg på rundt femti kroner per sete.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: NorwegianVi betalte for setereservasjoner når vi reiste med dem til Gran Canaria for et par måneder siden. Ikke aktuelt å ikke sitte samlet når vi har med barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: NorwegianJeg har vært godt fornøyd med Norwegian, men aldri flydd lenger enn til Kanariaøyene. Da ble jeg forresten veldig dårlig under flyturen, og fikk veldig god hjelp av kabinpersonalet.
![]() |
![]() |
#18 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: NorwegianEr det noe nytt hos Norwegian at man ikke lengre trenger å betale for å booke seter? Det hadde isåfall vært fint |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: NorwegianHar ofte hatt forsinkelser med Norwegian, men liker dem likevel.
![]() |
#20 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NorwegianReiser stort sett alltid med de.
![]() |
|
|