Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Det finnes ikke lenger noe «glasstak» som holder kvinner tilbake fra lederstillinger

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-14, 13:14   #11
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det finnes ikke lenger noe «glasstak» som holder kvinner tilbake fra lederstillin

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Vi har jenteforum på jobben. Jentekvelder med seminar gjerne da med en eller annen kvinnelig leder som skal inspirere medsøstre til ta lederveien. Gjerne ispedd en type "home party" - rabatt på Ilse Jacobsen eller noe sånt.

Jeg synes det er noe stort tøv. Selv om meningen sikkert er god. Jeg går på jobb som et menneske og ikke som kvinne. Og forventer å bli behandlet deretter. Nå er det jo jentene på jobben som selv står for dette, men jeg føler ingen grunn til å menge meg. Burde jeg? Er det jeg eller de som stopper likestillingen?

Takk!! Føler det likedann. Har alltid takket nei til "jente-seminarer" og slikt. Jeg jobber også som menneske. I en av avisene her jeg bor er det en fin føljetong hver uke. "Jenter som kan". Intervju med duglige damer. Fantastisk.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.