Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skallklær til førskolebarn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-14, 14:18   #25
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skallklær til førskolebarn

Vesla her har todelt sett fra Bergans jeg er godt fornøyd med. Hun har ikke hatt heldress på lenge (som hovedklær) i alle fall ikke på 3 år tror jeg. Langt mer praktisk, i alle fall for hennes del, når det kommer til å ha det travelt med å komme seg på do. Det har absolutt ingenting å gjøre med om det er kult eller ikke, det tror jeg ikke kunne ha brydd henne mindre. Hun har en heldress i reserve her hjemme (en vinterdress som foret kan tas utav) og den bruker hun uten problem om behovet skulle oppstå og ville sikkert gjort det på skolen også. Jeg har forresten ikke hørt noen førskolebarn snakke om kule og ikke kule klær, begynner de faktisk så tidlig altså?

Sist redigert av Luvi : 17-02-14 kl 14:25.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.