Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor fælt er det å reise med Ryanair?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-14, 00:28   #1
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Hvor fælt er det å reise med Ryanair?

Jeg surfer på flybilletter til Alicante i sommer, og sen som jeg er så er Norwegian og Sas blitt ganske dyre. Og på Dohop så er jo de første 5 alternativene med Ryanair på en eller annen måte og halv pris ifht de før nevnte selskapene.

Jeg er veldig fordomsfull og tenker det er verdt noen tusen å ikke bli så irritert over dårlig service etc.

Så hva syns du er mest pain med Ryanair contra andre selskap?

På den positive siden, så greier jeg å snike inn noen dagers stopp i London med Ryanair alternativet, men jeg er fortsatt ikke sikker på at det er verdt det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.