Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hva synes du om badefarsotten på Facebook?
Det er kjempemorsomt, jeg har både badet og utfordret 12 5,29%
Det er morsomt, men jeg kommer ikke til å være med selv 61 26,87%
Uinteressant- bare nok en FB-trend 105 46,26%
Irriterende selvskryt 14 6,17%
Hva? Badetrend? 9 3,96%
Annet 18 7,93%
Raspeball 8 3,52%
Deltakere: 227. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-14, 15:44   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nei, ja, jeg er jo enig med deg. Facebook (SoMe generelt) handler om å vise seg fram i en eller annen grad, og isbadingen skiller seg ikke særlig ut, synes jeg. Hva som er morsomt eller ikke, varierer jo like mye på Face som det gjør RL, og jeg personlig synes ikke akkurat dette er spesielt morsomt.

Det jeg syntes er rart er at det knyttes så mye jantelov opp mot Facebook. At noen bruker det bevisst for å vise seg frem for at folk skal få en oppfattelse om hvordan man er stemmer nok, men jeg tror ikke det gjelder de fleste. Å gå i en spesiell type klær, ha en dyr veske ol. går jo ut på nøyaktig det samme. Jeg tenker mer på Facebook som noe som er underholdene om jeg kjeder meg (kan legge ut en status bare fordi jeg kjeder meg) og som en fin arena å dele feks bilder av en opplevelse jeg syntes var fin. Det handler som regel ikke om å skryte av seg selv, i alle fall ikke bevisst. Og det irriterer meg litt at alle de som "kan dette" hele tiden skal påstå at Facebook kun er en navlebeskuende syssel hvor man jobber for å bygge image. Jeg syntes ikke det er noe verre der enn noe annet sted i samfunnet.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.