Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-14, 23:53   #33
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?

Selvsagt skal folk stemme på det partiet de ønsker. Men jeg synes faktisk at man må ta innover seg den hele og fulle konsekvensen av de partivalgene man gjør. Jeg blir litt... oppgitt over folk som omtaler FrP som spedalske samtidig som de har stemt på partier som gir FrP makt. Hvis man ønsker Venstres politikk men ikke vil ha Venstre som garantist for en regjering med FrP i viktige poster så vet jeg egentlig ikke hva man skulle ha gjort. Kanskje meldt seg inn i Venstre og prøvd å forandre partilinja? Det blir forsåvidt det samme for de som stemmer Sp, SV eller Ap. Hvis man ikke takler "sitt" partis samarbeidspartnere så må man vurdere om man likevel ønsker å stemme på partiet eller om man vil stemme på noen andre.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00.