|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?Selvsagt skal folk stemme på det partiet de ønsker. Men jeg synes faktisk at man må ta innover seg den hele og fulle konsekvensen av de partivalgene man gjør. Jeg blir litt... oppgitt over folk som omtaler FrP som spedalske samtidig som de har stemt på partier som gir FrP makt. Hvis man ønsker Venstres politikk men ikke vil ha Venstre som garantist for en regjering med FrP i viktige poster så vet jeg egentlig ikke hva man skulle ha gjort. Kanskje meldt seg inn i Venstre og prøvd å forandre partilinja? Det blir forsåvidt det samme for de som stemmer Sp, SV eller Ap. Hvis man ikke takler "sitt" partis samarbeidspartnere så må man vurdere om man likevel ønsker å stemme på partiet eller om man vil stemme på noen andre. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Leser
|
Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?
Kjenner jeg er litt delt her.
|
|
|
#43 |
|
Yes, we can!!
|
Du la ikke merke til hvor muuuuusestille AP satt i båten under Dalai Lama-konflikten?
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?Jeg synes jo han alltid har vært uspiselig og er veldig uenig med ham politisk. Sett bort i fra det så kan jeg ikke skjønne at Frp selv vil dette. Må i så fall være for å bli kvitt ham på et vis. Han har jo vært litt på styr de siste årene og har mistet (om han noen gang har hatt det) strategen i seg. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?Jeg synes han har blitt mer og mer ukritisk de siste årene og tenker at det ikke er noe sjakktrekk å gi ham flere posisjoner nå.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Dragedytteren
|
Jeg mistenker vel at de også heller ville hatt ham som lokallagsleder på Gran Canaria enn i det synlige vervet som Nobelkomitéleder.
|
|
|
#49 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?Kofi Annan, Carl Bildt eller Carl I. Hagen, liksom? Han er en smule malplassert i det selskapet.
|
![]() |
|
|