Sv: Har du søppelbøtte på do?
Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.
Jeg kan ikke fordra å kadte på andres kjøkken, jeg synes det er noe veldig privat på lik linje med at jeg ikke vifter med tampong foran kolleger på vei inn på do. Også håper jeg se som ikke har søppelkasse har i vakhodet at det da er fare for at gjesten kaster bind eller tampong i do.
Jeg skjønner forsåvidt det første poenget der, men nei, jeg har overhodet ingen tanker i bakhodet (eller andre steder) om at noen av våre gjester skal finne på å kaste bind i do. Joda, jeg har også hørt om at det finnes folk som gjør det, men jeg mener å kjenne vennene våre såpass godt at jeg er rimelig sikker på at de ikke ville finne på noe sånt. Hvis de er for flaue til å gå på kjøkkenet med det som skal kastes, antar jeg de greier å snike pakken med seg i en lomme eller veske og kaste det hjemme eller ute eller noe sånt.
Det er altså ikke en kampsak for meg å ikke ha søppelbøtte på badet, men vi har som sagt ikke plass til det - med mindre den skal stå i dusjen, noe som virker upraktisk - og jeg synes vi lever relativt greit likevel, og håper ingen kvier seg for å komme på besøk av den grunn.